Style Magazine ~ Intervju

Jag sitter här stolt och rak i ryggen och bläddrar i Västerås finaste och snyggaste cafétidning Style Magazine. Dan Linder ringde mig för några veckor sedan och frågade om han fick göra en intervju med mig. Hahaha jag blev lite paff först, tänkte vem är intresserad av mig (ödmjuk som jag är nu för tiden). Ni kan läsa urdrag ur min turnédagbok i reportaget och där låter jag... kanske som jag var då en... hmm en 20 åring som levde ett ganska glassigt och skönt rockliv utan större bekymmer. Hur som helst, dom på Style tyckte att min historia var så pass intressant att dom ville ha med mig i tidningen. Jag kan inte skryta med att jag gör många intervjuer nu för tiden och de som jag har varit med om förrut har inte handlat om BARA MIG utan alltid om något utav banden som jag har varit med i (No Fun At All och ännu tidigare Mental Härdsmälta). Så här kunde jag ge min version av allt och berätta vad jag gör och ingen kan säga om jag har sagt eller gjort rätt utom jag. Kul var det! 

Vi hade bestämt lunchträff på Varda här i Västerås kl 13, men vi var tvugna att lämna restaurangen kl 15 eftersom dom stängde kl 14, men vi kände oss inte klara så vi gick vidare till Waynes Coffe och satt där i någon timme till. Jag hade tagit med mig lite gamla bilder och även mina turnédagböcker som jag skrivit i under de sista åren jag var med i No Fun At All och när Dan fick se dem blev han helt lyrisk. Själv har jag inte läst dagböckerna någon gång, det står för mycket i dem för att jag ska orka. Alternativen var att, antingen skulle jag plocka ut några stycken ur böckerna eller låta Dan låna dem. Stooor ångest, jag har redan blivit av med nästan alla mina foton från den tiden, så dagböckerna är ovärderliga för mig, det finns inga kopior. Men Dan stog på sig och lovade på heder och samveta att han skulle vakta dem med sitt liv. Han såg så ärlig ut (ja jag vet att jag kan vara lättlurad och tror alldeles för gott om alla), men jag var inte sugen på att bläddra i böckerna så det var enklast att låna ut dem och låta han välja vad han ville ha med.

Om ni vill läsa reportaget och tidningen så finns den här som en e-upplaga!
Foton på mig in-action (som inte är nämnda i tidningen) är tagna av Jakob Sarwe och Helen Shippey.
Brudparen som är med på bild i tidningen är Lena & Fredrik och Anna & Erik.

Nu hinner jag inte skriva mer utan måste fortsätta med bilderna från Emmas & Johans underbara vinterbröllop i lördags + att jag ska sticka emellan med några bilder från bröllopsmötet med Susanne och Anders i söndags.

Hey ho! Let´s go!
/Henka


gar: BröllopsFotograf Västerås, Bröllopsfotograf Sverige, Bröllop,  Fotograf Västerås, Henrik Mill, Uppdrag MediaUppdrag Media på Facebook, Style Magazine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0