Anna & Eriks bröllop

Jag brukar i vanliga fall inte bry mig så mycket om väderprognoser, det blir vad det blir. Men inför bröllop tittar jag in på vädersiten yr.no ganska frekvent (jag har hört att den ska vara bäst). Vädret som förutspåddes på Anna och Eriks bröllop såg INTE positivt ut. Från kl 12.00 - 24.00 så skulle det vara kraftig nederbörd och blåsigt. Men eftersom vi var inställda på det var det bara att anpassa sig. När vi (jag hade med mig min vän Jacob som assistent den här dagen) började närma oss Linköping såg vi hur himlen blev helt mörk och släppte loss, vi såg knappt vägen och vattnet vräkte ner över oss.
Vi mötte upp Anna och hennes tärna på Face i Linköping för att sedan åka hem till Eriks föräldrar där vi fick en god lunch och följde med när Erik och hans bestman gjorde sig i ordning. Sen var dagen i full gång och jag tror att bilderna talar för sig själva att YR.NO ska fundera över om sommarpraktikanterna gör ett bra jobb, men ingen är gladare än jag! :)
Anna, Erik och Jacke tack för en superbra dag!


Taggar: Bröllopsfotograf Linköping, Västerås, Hela Sverige, Bröllopsfotograf Henrik Mill, fotograf Henrik Mill, Henrik MillBröllopsfoto, Bröllop, Anna & eriks testfotografering, Uppdrag Media, 3 x Anna & Erik, Fler på Anna, henkasfoto.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Sofia

Shit! Dom i motljus var helt magiska..

Gillar spontaniteten i den utanför kyrkan med barnen som slänger ris o någon filmande tjej i bakgrunden och massa kram o skratt. Fint!

2010-08-05 @ 14:43:21
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Eva Liljegren.

Underbara bilder. ska absolut förstora några av dem och pryda de annars tråkiga väggarna med. Vet att Anna är helnöjd över att de anlitade er.

2010-08-18 @ 15:43:15
Postat av: Henka

Tack Sofia!

Eva det glädjer mig att höra och jag är också helnöjd att dom anlitade mig! :)

2010-08-18 @ 15:46:29
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka fina bilder och vinklar! Fin känsla i dina bilder...

2011-03-02 @ 00:56:16
URL: http://danceandstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0