Emma & Johan ~ Bröllop

Årets första bröllop kunde inte ha blivit mycket bättre. Allt var perfekt och inom räckhåll. Hotellsviten med utsikt mot slottet, och slottet vem kan klaga på ett slott? Härliga människor och klockrent väder! Bara att fotografera och njuta!

Det var lite småhalt på väg till Örebro, rättare sagt ISKANA. Jag fick puttra fram i ca 70km/h hela vägen från Västerås, och ändå så är det såklart fartdårar som har såååå bråttom och måste om till varje pris. Så det var nån nisse som körde om mig och ca 50-70 meter framför mig när han svänger in tappar han kontrollen och bakändan på bilen börjar åka hit och dit. Han har inte en chans att få kontroll på den och det slutar med att han snurrar rätt in i mitträcket och sen ner i väggrenen. Präktig som jag är så höll jag avstånd och kunde stanna lugnt och försiktigt och kliva ut och tala om för honom "Så där går det när man har bråttom" haha nej då, sånt prekto är jag inte. Ville bara kollla så att han var okej och kunde ringa bärgare själv. Det kunde han och han behövde inte min hjälp. Så jag körde vidare och började min arbetsdag med Emma & Johan, men det är klart att man tänkte, hade jag bara kört lite fortare hade jag med största sannolikhet kört in i honom. Men å andra sidan om jag bara hade kryssat i rätt rad på lotto så hade jag varit ekonomisk oberoende nu! Ingen mening att gräva ner sig ;)

Välkommen att följa med på bröllop!
 


Taggar: Bröllopsfotograf Örebro, Västerås, Hela Sverige, Bröllopsfotograf Henrik Mill, fotograf Henrik Mill, Henrik MillBröllopsfoto, BröllopEmma & Johans testfotografering, Uppdrag Media, henkasfoto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

Så underbara bilder!

2011-03-01 @ 09:29:17
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Underbara bilder! Vi gick på stan under förmiddagen och tänkte faktiskt på hur perfekt väder de fick :) Men det var ju då en himla tur att du hade trafikvett och höll lämplig fart så du inte krockade!

2011-03-01 @ 15:50:55
URL: http://devackra.com
Postat av: Henrik Mill

Jenny ~ Tack! :)

Sandra ~ Ja vädret var helt otroligt härligt, och lite trafikvett försöker man ha i allfall dagar då det är bröllop på gång. Jag var ute i god tid så jag kunde köra i 70 utan att stressa upp mig. :)

2011-03-01 @ 19:21:03
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: Kicki

Så underbara bilder, jag bara älskar att få vara med på bröllop :-)))

Du har verkligen lyckats fånga allt!

2011-03-02 @ 09:47:14
Postat av: Madde

Måste säga att det är riktigt fina bilder du har fått till. =) Blir grymt imponerad.

2011-03-04 @ 16:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0