Louise & Johan Bröllop

Spännande, det här med utomhusfotografering. Sittandes i bilen på väg till Anundshög, som ligger strax utanför Västerås. En vidsträckt gråmulen himmel så långt ögat når, men inget regn! Jag passade på att komma lite tidigare, för att vara på plats innan brudparet anländer. Jag hinner i stort sätt bara kliva ur bilen och tunga droppar börja falla. Jag ringer Louise och hör efter vart dom är och om vi ska ta vår backup-plan istället. Louise ber mig vänta en liten stund och ringer sen upp igen och säger att vi kör ändå! Tuff brud inte ett klagomål trots ärmlöst i snålblåst och regn. Regnet pågick bara de 5 första minuterna sen var det uppehåll ända tills vi var klara. När det var dags att packa ihop kom regnet tillbaka. Ibland har man tur! :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh, jag får rysningar. Vilka fantastiska bilder!

2010-05-23 @ 16:22:55
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: Henka

Tack Angelica!!! Kul att höra! :)

2010-05-23 @ 20:02:00
URL: http://henkasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0