VLT bonanza

Till frukosten i lördags var det en sann njutning att bläddra i lokaltidningen VLT, det var en stor annons från torsdagens event Guldstänk, där jag för tredje året i rad är den officiella vimmel & mingelfotografen. Där visades ett axplock av bilder som jag tagit under kvällen. Jag bläddrade vidare i tidningen och kommer till bostadssidorna, där hade Svensk fastighetsförmedling en välkomstannons på sin nya kollega Axelina med bilden som jag tagit på henne. När jag slutligen kommer till annonserna har även Västerås Kulturskola en annons för deras musikal Grease med bilder som jag tagit. Allt är väl kanske inte så märkvärdigt, men jag tycker att det är kul!

Igår söndag fotograferade jag frisörerna på Salong Le Dive, och jag hoppas att jag snart kan visa några bilder här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0