Daniel & Lina

Jag ska fotografera Daniel och Linas bröllop i september. Vi hade vårat möte i tisdags och pratade igenom hur dagen eventuellt kommer att se ut, allt var inte helt spikat och det är fortfarande ganska långt tid kvar tills september. Först ska vi ha en lång härlig vår och sommar! Men det är klart, nu har man en anledning att se fram emot hösten! Här kommer några testbilder som vi tog i den sköna vintersolen!

Till er som funderar på att boka mig som fotograf till erat bröllop i vår/sommar så har jag fortfarande några datum lediga. Hör gärna av er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Kanonfina bilder! Ser verkligen fram emot att ha vår testfotografering med dig!



/Anna och Erik (17 juli)

2010-03-16 @ 17:30:21
URL: http://www.annagettingmarried.blogspot.com
Postat av: Henrik

Vad kul att ni gillar bilderna! Ja jag ser också fram emot den! :)

2010-03-16 @ 20:17:27
URL: http://henkasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0