Anna & Mange - Familjefoto

Jag blev kontaktad av Anna och fick frågan om jag kunde tänkta mig att fota hennes härliga familj, och självklart ville jag göra det. Önskemålet var att få härliga bilder på "våran aningen spretiga och röriga familj" mot en vit bakgrund. Eftersom jag inte har någon egen studio löste vi det genom att hålla till på Manges jobb där det fanns gott om utrymme. Jag tog med mig blixtar och bakgrund så körde vi.
Hunden Elsa kom och gick som hon ville, ibland var hon med på några bilder och ibland inte.

Är du och din familj intresserad av en egen familjefotostund med mig så hittar ni pris och information här!


Taggar: fotograf Västerås, Fotograf Västerås, Henrik Mill, Uppdrag MediaUppdrag Media på FacebookBoka din egen familjefotografering

Kommentarer
Postat av: Milla

Nämen titta, de där känner jag igen :)

2010-12-21 @ 21:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0