Frida & Mattias Bröllop

Jag kommer ihåg när Frida först tog kontakt med mig, och det var i början av året. Min telefon var vid just den tidpunkten väldigt lynnig och gav ett sken mot mig om att den fungerade som den skulle. Men när jag tog upp den för att ringa så fick jag endast tre snabba "tut-tut-tut" i örat. Man lever i tron om att det "bara" är tillfälligt, men när det händer upprepade gånger så får man knyta på sig skorna och bege sig ner till telefonbutiken. Vid just ett sånt här tillfälle när min telefon hade en dipp, försökte Frida kontakta mig och såklart inte kommit fram. Jag är så tacksam att hon inte gav upp, utan helt enkelt skickade mig ett mail istället.
Jag är glad att jag fick vara med Frida & Matte och få förtroendet att ta några av kanske de viktigaste bilder i deras liv! Vigseln var i Björksta kyrka och festen på Brunnby gård.
Här kommer ett litet urval från dagen!


Mathias Blomqvist & Jenny Menso framförde en rysligt vacker version av The Prayer. Taket på kyrkan lyfte och jublet visste inga gränser! Mathias & Jenny är dessutom med i Fridas musikgrupp Four Flavours.
 

Isabelle Arnfjell & Josef Arnfjell duettsång med - Som en saga

Taggar: Bröllopsfotograf Enköping, Bröllopsfotograf Henrik Mill, Strömsbergs säteri, Björksta kyrka, Brunnby gård, Fotograf Västerås, Uppdrag Media, Bröllopsfotograf Västmanland, Mälardalen, Bröllopsfoto Sverige, Frida & Mattias provfotografering, Bröllop, Henkasfoto.blogg.se, Uppdrag Media på Facebook


Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Åh, vad avis jag blir, igen :)

Du är så otroligt duktigt, bilderna är superfina och kreativa. Massor med favoriter i ett sånt fint bröllopskollage!

2010-08-25 @ 12:21:28
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: jesper - fotoblogg

Det här är nog bland dom bästa bröllopsbilder jag sett, ruskigt bra.

2010-09-01 @ 15:44:33
URL: http://jenordfoto.blogspot.com
Postat av: Henka

Oj vad ni gör mig glad!!! :) Tack Jesper och Sanna!

2010-09-01 @ 21:16:34
URL: http://henkasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0