Sofia & Vegard

Sofia fick posera hårt under 2 timmar ;) först en timme tillsammans med hennes systrar och sen tillsammans med pojkvännen Vegard. Jag tycker att det var kul att dom ville bli fotograferade tillsammans. Oftast så brukar det bli så när det nalkas giftemål, men så var inte fallet här... tror jag! Jag tycker att det var helt rätt gjort utav dem att göra det här. Hoppas även att jag får äran att fotografera er om/när ni gifter er också! Ingen press Vegard! ;)

Fram för fler par som vill bli fotograferade!!! Maila mig!


Kommentarer
Postat av: Helena Kulle

Jättefins bilder, som vanligt, när man tittar in hos dej.

Ha en fin dag.

/Helena

Postat av: Henka

:) Hoppas att du säger till när du tycker det motsatta också! ;) Tack detsamma!

2009-10-14 @ 11:31:09
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi är väldigt nöjd med bilderna =) Klart du ska vara vår bröllopsfotograf, blir spännande och se när den dagen kommer =) Haha! Vegard känner lite press här från dig och mig=) Vi är som sagt bara ett par som har lust på lite fina bilder och ha hemma. Ett kort säger mer än 1000 ord! Tack igen för ett jätte bra jobb!

2009-10-14 @ 16:28:43
Postat av: Vegard

Takk for kjempe fine bilder! Så blir det sikkert fler bilder i framtiden;)

2009-10-14 @ 16:44:34
Postat av: sara

jätta fina bilder :)

2009-10-14 @ 17:34:44
URL: http://sarafridajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0