Slut på rocklivet! Basgrejer till salu!

Nu har jag bestämt mej att göra med mina basgrejer. Så kom och köp!!! :) Grejerna har varit mer eller mindre jorden runt och spelat för både tyskar, japaner, italienare, slovener och australiensare o.s.v. m.m. och är i bra skick, men vissa grejer är givetvis lite slitna i lacken. För er som är intresserade så hette eller heter fortfarande bander No fun at all, men jag slutade för nästan 10 år sen, det är helt sjukt hur fort åren har gått! Jag var 15 år när jag var med och bildade bandet och 24 när det var tack & adjö årskiftet 2000.

Namn och modellbeteckning på allt är följande

SÅLD!!! Fender jazz bass
japan - foto flame Offset Contour body byggår ca -95 inkl. hardcase

SÅLD!!! Fender jazz bas
japan - svart och vit, rockigt sliten dvs väl använd och med själ ;) byggår ca -95 inkl. hardcase

SÅLD!!! Trace Elliot topp
- Trace Elliot GP7SM 200 inkl. flightcase
2500kr

SÅLD!!! Kabinet låda
Trace Elliot 4x10 modell 104.8H (1048H) 
Bra skick, lite slitet på utsidan.
4000kr


SÅLD!!! Trådlöst system
Nady systems
Nady 650 VHF Wireless System Reciver
stämmaparat
Toneworks korg DTR-1

Flightcase
special gjord för båda jazz basarna. Går att göra om skyddsembalaget inuti så att det kan användas till vad som än passar.
Yttermått 125x70x20cm.
Max innermått om man vill få plats med ett mixerbord. 118x64cm.
Pris 1000kr. Ej bild på den här, men den är i bra skick!

Du som är intresserad och vill se bild på flightcaset maila mej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0