David & Petras bröllopsdag

Här kommer lite bilder från sommarens sista bröllop. Det var kul för att David ringde mig tidigare i veckan (innan bröllopet) och berättade att dom hade fått tag på en riktigt schysst bil och att dom ville att vi skulle åka och ta lite bilder med den efter vigseln. David undrade om jag visst någon bra plats i Västerås som kunde passa för en fotosession. Strax efter vi hade lagt på kom jag på att det vore läckert med lite kontrastbilder, eftersom vi hade tid innan vigseln att ta lite klassiska bilder runt omkring Skerike kyrka, där vigseln skulle äga rum så ville jag ha lite ruffig miljö, och kom att tänka på gamla graffitihamnen. Där finns en stor tom industribyggnad och där kunde vi vara även om det skulle regna + att dom gamla målningarna på väggarna utanför skulle göra sig bra som bakgrunder. Sagt & gjort så blev det!
Petra med tärna blev fina på Nailstore i Skrapan och David och bestman svidade om på First hotel plaza även det i Skrapan, vilket även Petra gjorde senare. Stort grattis till David och Petra och tack för att ni ville ha mig som er fotograf!! :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka coola bilder Henka! Duktig du är! :)

2009-10-02 @ 09:43:47
Postat av: Henka

Tack Monica! :) du vet coolkille, coola bilder... ;) nä då hehe När kommer ni och hälsar på då?

2009-10-02 @ 10:11:35
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: Karolina

Riktigt snygga bilder med Vipern! Riktigt bra kontrast mot de traditionella

2009-10-02 @ 10:28:57
URL: http://photosbykarolina.blogg.se/
Postat av: Henka

Tack Karolina! Man måste ju passa på när man får bestämma själv!;)

2009-10-02 @ 10:53:27
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: Helena Kulle

Underbart snygga bilder! Du är GRYM!

Ha en fin helg.

/Helena

Postat av: Henka

Jag tackar & bockar! :)

2009-10-02 @ 11:07:48
URL: http://henkasfoto.blogg.se/
Postat av: David & Petra

Tusen tack för alla superfina bilder!

Vi är så otroligt nöjda över ditt arbete, det är inte sista gången du får fotografera oss! :-)

Du har verkligen fångat dom där ögonblicken som är nästan omöjliga att få på bild... men du har lyckats!

Tack igen, och som sagt, det är inte sista gången.



mvh, David & Petra

2009-10-04 @ 08:39:50
Postat av: Henka

Härligt, vad glad jag blir av att höra det!!! Då ser jag fram emot nästa gång :)

2009-10-04 @ 11:28:39
URL: http://henkasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0