Vicious - bandfoto

Nu är det dags för lite kontrast till all bröllop-, barn- och familjefoto här. Ett av, i mitt tycke, Västerås bästa band Vicious ville att jag skulle fotografera dem och det säger jag ju inte nej till. Jag kände att pressen var ganska hård på mej att ta bra bilder eftersom Pontus (han med långa ljusa håret) är så petig och nogrann, men det ska man vara. :)  Så jag hade en och annan svettpärla i pannan när jag jag försökte få till det! ;) Vi tog bilderna i soffan och de vid baren på det heta stället The Circus och de med vit bakgrund i min studio.


Kommentarer
Postat av: Helena Kulle

Såhär i efterhand har du ju absolut inget att vara orolig för, dom är grymt snygga alla 5. Kan tyvärr inte välja en favorit då jag gillar alla. Som vanligt är det snygg redigering dom dom. Bilderna som är tagna i soffan har ett underat ljus, riktigt RIKTIGT snygg. Bra jobbat!!!

Postat av: Henka

Tack tack! :)

2009-07-26 @ 18:43:21
URL: http://henkasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0