Sommarbilder från stugan och Hjo

Här kommer några bilder från semestern så här långt, 3 veckor kvar så det kommer kanske fler... om jag hinner, det är några fler bröllop inplanerade som det är hög prio på. :) Så helt ledigt är det inte ;)
Hur som helst här är bilder från stugan i Delebäck, som följs upp av några bilder från Hjo. Vi blev dit bjudna av Saras kompis Frida, och vi spenderade en härlig kväll i hennes syster + mans stuga strax utanför Hjo vid en liten sjö som jag har för mig hette Mullsjön. Härlig kväll med grill och färskpotatis direkt från landet!


Gott med glass va? Den stoooora bilden var min glass. Jag föll för beskrivningen "Du som har tröttnat på GI, Atkins och annan trams så är det här något för dig. Innehåller kalorier." Givet!!!

Kommentarer
Postat av: Helena Kulle

Vilka härliga bilder...i vanlig ordning!

Postat av: Maria

Underbara bilder.

2009-07-21 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0