Emma före och efter

Det kan vara lätt att gå till överdrift när man redigerar ett foto, men nu var det just det jag vill göra, ta i lite mer än vad jag normalt burkar göra, just bara för att se skillnaden på en före- och efterbild. Tjejen på bilden är Emma. Hon kom till mig idag för att få en presentationsbild tagen till hennes nya jobb här i Västerås. Men det här är inte den bilden, utan det här är en annan som jag valde att gå loss på direkt efter jag var klar med hennes "riktiga" bild.
Ni som är lite uppmärksamma har kanske lagt märke till, eller lägger märke till att jag håller på att byta namn på mitt företag, från RNR Produktion till Uppdrag Media, så det kommer stå lite blandade adresser här ett tag tills jag får ordning på saker och ting, men alla adresser här leder till mig och allt är samma men bara nytt namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0